Kanban III – zaawansowane praktyki i techniki Kanban

Dlaczego warto wziąć udział w tym kursie?

Dzięki kursowi poznasz zaawansowane praktyki i techniki stosowane w podejściu Kanban oraz ich praktyczne zastosowanie w pracy zespołu, projektu oraz firmy dla osiągnięcia rezultatów biznesowych i zwinności biznesowej.

Trzy powody, aby KUPIĆ TEN KURS już teraz!

  1. Otrzymasz profesjonalne i praktyczne przedstawienie zaawansowanych praktyk i technik stosowanych w podejściu Kanban, takich jak np. prognozowanie probabilistyczne, aging chart, czy praktyki TOC (Theory of Constraints) na poziomie zespołu, projektu i produktu oraz firmy, tak by super efektywnie i przewidywalnie dostarczać wartość klientom, a pracownikom zapewnić satysfakcję z pracy i możliwości ciągłego rozwoju.
  2. Nauczysz się i/lub ugruntujesz w dowolnej wolnej chwili oraz dowolnym miejscu – to wszystko, czego potrzebujesz, aby jeszcze bardziej efektywnie pracować i zarządzać pracami i projektami i … dużo więcej.
  3. Skorzystasz z wiedzy i praktycznego doświadczenia instruktorów, praktyków zarządzania projektami i produktami, posiadających w sumie ponad 25 lat doświadczenia w tych obszarach, uważających Kanban za wspaniałe narzędzie i stosujących Kanban do uzyskiwania korzyści biznesowych i do budowania samoorganizujących się zespołów.

Co to jest Kanban?

Kanban to strategia optymalizacji przepływu wartości, stosująca wizualny system typu „pull”. Kanban to także podejście do zarządzania pracami, zarządzania produktem i projektami a także pracami własnymi. Kanban ma wiele odcieni: TPS, Proto Kanban, Personal Kanban, Metoda Kanban, Tame Flow Kanban. Kanban może być także stosowany w środowisku Scruma. Praktyki Kanban takie, jak: wizualizacja (ang. Visualisation), ograniczanie poziomu prac w toku (ang. WIP limit), zarządzanie przepływem (ang. Flow Management), transparentne procedury, dostarczanie informacji zwrotnych, oraz ewolucyjne doskonalenie, mogą być zastosowane na poziomie zespołu, projektu i produktu oraz firmy, umożliwiając efektywne dostarczanie wartości klientom i rozwijanie pracowników.
Kanban – zdaniem stosujących Kanban na co dzień twórców kursu jest wspaniałym narzędziem i do uzyskiwania korzyści biznesowych i do budowania samoorganizujących się zespołów.

Dla kogo jest ten kurs?

Kanban może być zastosowany na różnych poziomach pracy projektowej, produktowej, przez różne role. Dlatego też jeśli chcesz zdobyć wiedzę o zaawansowanych praktykach i technikach podejścia Kanban, to bez względu na to:

  • Jaką rolę pełnisz w zespole projektowym, zespole funkcjonalnym, czy Zespole Scrum (Właściciela Produktu, Scrum Mastera, developera) i jakie masz doświadczenie w tej roli,
  • Czy jesteś Project Managerem, Liderem zespołu w projekcie, czy właścicielem biznesowym projektu i chcesz zdobyć większą wiedzę o zaawansowanych praktykach i technikach podejścia Kanban i ich praktycznym zastosowaniu w swoim środowisku,
  • Czy jesteś specjalistą/specjalistką, reprezentantem/reprezentantką biznesu, który/która chce zdobyć większą wiedzę nt.
    • Zaawansowanych praktyk i technik podejścia Kanban,
    • Ich zastosowania w swoim środowisku.

ten kurs jest dla Ciebie.

Co znajdziesz w programie kursu?

Przedstawienie zaawansowanych praktyk i technik podejścia Kanban, takich jak: prognozowanie probabilistyczne, aging chart, klasy usług, czy praktyki TOC (Theory of Constraints).
Zastosowanie zaawansowanych praktyk i technik podejścia Kanban na poziomie zespołu, projektu i produktu oraz firmy.
Porównanie podejścia Kanban i metody Scrum.
Historie „z życia” i … zagadki.

Jaka jest struktura kursu?

Kurs podzielony jest na bloki tematyczne, zawierające lekcje dotyczące konkretnych tematów, takich jak:

  • Przepustowość i jej zastosowanie praktyczne
  • TOC (Theory of Constraints) i zastosowanie zasady TOC w podejściu Kanban
  • Wykres wieku zadania (ang. aging chart) i jego praktyczne wykorzystanie
  • Prognozowanie probabilistyczne
  • Zastosowanie prognozowania probabilistycznego do planowania prac i projektu
  • Zastosowania podejścia Kanban: prace operacyjne, projektu, rozwój produktu
  • Klasy usług i ich praktyczne wykorzystanie
  • Kanban a Scrum: porównanie
  • Ciągłe doskonalenie metod pracy w podejściu Kanban
  • Jak odpowiadać na pytanie: „Na kiedy zrobimy projekt?”
  • Zarządzanie przez wyjątki
  • Kanban Management System – zarządzanie firmą przy wykorzystanie podejścia Kanban
  • Podsumowanie kursu

Inne nasze kursy

Kurs ten stanowi kontynuację kursów: „Kanban I – Fundamenty Kanban” oraz kursu: ”Kanban II – Kanban w Praktyce”, przedstawiających fundamenty oraz Kanban w praktyce, czyli zagadnienia, które NIE są prezentowane w tym kursie.

Opinie uczestników kursu

Prowadzący

Dr Jerzy Stawicki
Dr Jerzy StawickiInstruktor
Ekspert z ponad 25-letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania projektami, programami i portfelem projektów oraz budowania organizacji projektowych. Autor szkoleń, trener i konsultant w tych obszarach.
Certyfikaty:
– Agile Project Management AgilePM ® Practitioner
– Project Management Professional PMP ®
– PRINCE2 ®
– CPM: Certified Project Manager, Level C – IPMA
– CPIM: Certified in Production Inventory Management

Specjalizuje się w różnych podejściach do zarządzania projektem: zarówno Agile (Kanban, Scrum), jak i podejściu PMI: A Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBOK® Guide). Prowadził (2009-2019) szkolenia zaakceptowane przez PMI.
Promotor – poprzez warsztaty, szkolenia, prezentacje i zastosowanie praktyczne – koncepcji i praktyk nowatorskiego zarządzania firmą i zespołami nazwanego „Management 3.0”.

Jego pasją jest doskonalenie zespołów i organizacji poprzez samo-organizujące się zespoły i zwinnych liderów. Jest promotorem nowych metod zarządzania, upełnomocniania zespołów i samoorganizacji.

Rafał Zalewski
Rafał ZalewskiInstruktor
Posiada ponad 10 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami IT i tworzeniu oprogramowania.
Certyfikaty:
– Agile Project Management AgilePM ® Practitioner
– The Professional Scrum Master ™
– The Professional Scrum Product Owner ™
– PRINCE2 ®
– AWS Certified Solutions Architect

Posiada bardzo dobre umiejętności organizacyjne i przywódcze, umiejętność
zrozumienia złożonych informacji, oceny wymagań i zrozumienia wymagań
biznesowych.
Zarządza pełnym cyklem projektu od fazy początkowej przez planowanie, rozwój, UAT aż do wdrożenia produkcyjnego. Odpowiedzialny za określenie zakresu projektu, dokumentację listy konkretnych celów projektu, rezultatów, zadań i terminów. Zapewnia wskazówki zespołowi projektowemu oraz przygotowuje regularny status projektu klientowi za pomocą narzędzi do zarządzania projektami.
Posiada silne zaplecze techniczne na temat wielu języków programowania, baz danych, urządzeń mobilnych i rozwiązań chmurowych.

Dołącz do społeczności Akademii Per Se i zapisz się do newslettera

Otrzymasz użyteczne informacje ze świata zarządzania projektami.